Tuesday, January 26, 2010

Eggplant





Llega un amigo de mi compañero de piso, al pasar por la cocina me saluda, 'Hey Paul', y señalando la mesa con cara de asco, dice: (os lo subtitulo)
- Qué es eso?
- Berenjena - le digo.
- Comes berenjenas? Eres vegetariano?
- No.
- ...
- A ti no te gustan las berenjenas?
- No, me parecen asquerosas.
- Y todo el mundo que las come aquí es porque es vegetariano?
- No lo sé, probablemente.


Yinka me decía el otro día mientras se servía un cubata que debería comer más sano, y incluir en su dieta alimentos tipo manzanas (que comía yo en ese momento), en lugar de limitarse a beber Bacardi con sabor a manzana (mirando la botella).
Pensé un rato y realmente nunca le he visto comer fruta ni verdura. Ninguna! Lo único verde en su vida son sus amigos y quizá alguna camiseta.

7 comments:

Sole said...

Què diu el franc, li agrada això? Jo en un mes exàmens i després cap aquí que falta gent

Aquest finde me la foto a esquiar (en horitzontal), ja t'explicaré

Felationship said...

m'han tornat a fer la perla al final fantasy. armin van buuren havia fet 1000 puntacos la setmana passada i aquesta 100 pelats. no hi ha qui ho entengui això.

però tranquil sole, encara estic davant teu a la general.

Sole said...

La primera setmana encara em passa factura però al tantu que jo vaig cap amunt i la teva tendència és negativa. El Pau està intractable

Pautu said...

El Franchescu ho està vibrant. Avui ha sobat 14h recuperant integritat, i ara anirem a fer uns còcktails.

No patiu que jo aquesta setmana al Fantasy no li faré gaire cas i podreu remuntar.

Franc said...

cuanta boquilla!
el franchescu va inculcar la cultura de fotres un gallon de whiskey diari. aixì sí que són puntacos i no lo del van buuren.

Pautu said...

i la cultura de les morses after-galón!!

Anonymous said...

In my opinion you are mistaken. Let's discuss it. Write to me in PM.